Harmonogram realizacji kampanii promocyjnej mięsa drobiowego pt. ,,Z kurczakiem przez wieki”

Skrótowy harmonogram realizacji kampanii promocyjnej mięsa drobiowego pt. ,,Z kurczakiem przez wieki”.

      1. Opracowanie scenariusza , projekt graficzny i wykonanie gry komputerowej dla młodzieży ,, Schudnij z kurczakiem ” . – 24.02.12 do 30.04.12. (czas realizacji).
      2. Opracowanie layout’u kampanii.
      3. Przygotowanie i realizacja 5 plakatów- filmowych spotów reklamowych.
      4. Wyprodukowanie gadżetów reklamowych.
      5. Emisja spotów reklamowy w paśmie wspólnym TVP Info (25 razy 2emisje w każdym z 16 oddziałów) – 10.04.12. do 30.04.12. oraz 11.06.12. do 30.06.12.
      6. Przygotowanie płyty DVD z prezentacją potraw z kurczaka, przetworów drobiowych i ćwiczeniami odchudzającymi (3.000 sztuk).
      7. Poradnik dietetyczny z przepisami potraw z kurczaka, redakcja, konsultacje merytoryczne, licencja za udostępnienie przepisów, wykonanie fotografii potraw, korekta, skład graficzny, druk.
      8. Ulotki z potrawami narodów świata z kurczaków z fotografiami, do rozdania w czasie festynów i w hipermarketach (4 rodzaje).
      9. Przygotowanie i druk ulotek informujących o festynach wraz z dystrybucją.
      10. Wynajem i budowa sceny na dwa festyny.
      11. Wynajem rampy oświetleniowej 2 festyny.
      12. Wynajem nagłośnienia wraz z mikrofonami bezprzewodowymi na 2 festyny.
      13. Scenografia, projekt i materiały na 2 festyny.
      14. Prowadzący 2 osoby, dwa festyny plus praca reżyserska z prowadzącymi.
      15. Gwiazda kucharska 2 festyny.
      16. Kucharze świata 3 osoby razy dwa festyny.
      17. Dietetycy 4 osoby razy 2 festyny.
      18. Scenariusz i reżyseria na 2 festyny.
      19. Produkcja scenografii na 2 festyny.
      20. Obsługa organizacyjno- techniczna 2 festyny.
      21. Obsługa planu 3 osoby razy 2 festyny.
      22. Kierownik produkcji razy 2 festyny.
      23. Ppoż., policja, drogówka, ambulans 2 festyny.
      24. Wynajem i ustawienie namiotów na 2 festyny.
      25. Sprzątanie po 2 festynach.
      26. Pomoc techniczna na planie; technicy, energetycy na 2 festyny.
      27. Back stage 3 osoby razy 2 festyny.
      28. Toi Toi na 2 festyny.
      29. Multimedia na nagranie imprezy wozem full HD( 5 operatorów), przygotowanie multimediów: felietonów i klipów do emisji na ekranie, zdjęcia i montaż na 2 festyny.
      30. Wynajem ekranu diodowego na 2 festyny.
      31. Zakup towarów spożywczych i naczyń jednorazowych, przygotowanie potraw do degustacji dla ok. 3000 osób na 2 festyny.
      32. Przygotowanie potraw regionalnych z kurczaka przez Koła Gospodyń Wiejskich, na 2 festyny.
      33. Występ artystyczny na 2 festyny.
      34. Stoiska hodowców drobiu ozdobnego, 4 stoiska razy 2 festyny.
      35. Wynajem chłodni na 2 festyny
      36. Organizacja miejsc pobytu dla organizatorów.
      37. Woda i energia elektryczna na 2 festyny.
      38. Konsultacje merytoryczne multimediów, konkursów, scenariuszy festynów i wydawnictw, naukowców.
      39. Spotkanie dla zaproszonych gości w Nałęczowie.
      40. Konferencja prasowa w Malborku ( transport, dziennikarze, przygotowanie teczek prasowych z multimediami, druk teczek prasowych, wynajem Sali, catering).
      41. Wykupienie reportażu w Radiu Gdańsk i Radiu Lublin i artykułów sponsorowanych w prasie lokalnej przed festynem w Malborku i w Nałęczowie. – 01.04.12. do 02.05.12.
      42. Przygotowanie i druk kalendarza na 2013 rok (2000 sztuk). – 01.03.12. do 30.09.12.
      43. Promocja mięsa drobiowego w dużej sieci handlowej w całej Polsce (10 miejsc). – 10.09.12. do 20.09.12.

W imieniu organizatorów t.j. PZZHiPD zapraszamy do wzięcia udziału w festynach ,, Schudnij z kurczakiem ”, wszystkich hodowców drobiu. Pierwszy festyn odbędzie się w dniu 02.05.12. w godz. 11: 00 do 16: 00, w Malborku na placu przed wejściem do Muzeum Zamkowego, a drugi w dniu 05.05.12. w godz. 11: 00 do 16: 00, w Nałęczowie na placu przed Urzędem Miasta.